Κύριο περιεχόμενο

Ποιοι είμαστε

 

 Κοινωνική Λειτουργός

- Επιστημονικά Υπεύθυνη  

  Κωνσταντίνα Παπαλέξη                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    lr 00 000586

Η Κωνσταντίνα Παπαλέξη γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στην Πάτρα. Αποφοίτησε από το Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας της Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, πραγματοποίησε πρακτική άσκηση σε φορείς που αφορούν την Εκπαίδευση στη Νηπιακή και Σχολική ηλικία (πρώτη σχολική & προεφηβική), στο Θεραπευτικό Παιδαγωγικό Κέντρο ''Η Μέριμνα'' αναλαμβάνοντας έργο σχετικό με την υποστήριξη ατόμων με Σύνδρομο στο Φάσμα του Αυτισμού και Βαριά Νοητική Υστέρηση, στον Συμβουλευτικό Σταθμό ''Πρόταση'' συμμετέχοντας σε ομάδα απεξάρτησης από το αλκοόλ & στην Κλειστή Φυλακή Αγ. Στέφανος. Ολοκλήρωσε την Εξάμηνη Πρακτική Άσκηση στο Κέντρο Ψυχικής Υγείας, παράρτημα της ψυχιατρικής κλινικής του Πανεπιστημίου Πατρών, αναλαμβάνοντας την ευθύνη θεραπευτικής ομάδας 12 ψυχικά ασθενών ατόμων εκτελώντας Κοινωνική Εργασία με Ομάδα (ΚΕΟ), με στόχο την ενεργοποίηση των μελών, μέσω δημιουργικών τεχνικών. Συγχρόνως ανέλαβε έργο στους τομείς Κοινωνική Εργασία με Οικογένεια, Άτομο (ΚΕΑ) και Κοινωνική εργασία με Κοινότητα (ΚΕΚ). 

Έχει εργαστεί ως Κοινωνική Λειτουργός στο Ινστιτούτο Παιδιού & Οικογένειας, στον τομέα σχεδιασμού προγράμματος, με στόχο τη δημιουργία ομάδων Μονογονεϊκών Οικογενειών, σε Παιδικούς Σταθμούς & Κατασκηνώσεις αναλαμβάνοντας ομάδες παιδιών βρεφικής ηλικίας και ως υπεύθυνη διαχείρισης προσωπικού και λειτουργίας σε επιχειρήσεις σχετικές με την εξυπηρέτηση κοινού. Έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο Κέντρο Παιδικής Μέριμνας Αρρένων, ''Σκαγιοπούλειο'' & σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό ως επόπτρια, στη Ρόδο, εκτελώντας Κοινωνική Εργασία με Ομάδα Παιδαγωγών, Ομάδα Γονέων και Κοινωνική Εργασία με Κοινότητα, διοργανώνοντας μηνιαίες Ημερίδες για τους Γονείς.

Δραστηριότητες Επαγγελματικής Κατάρτισης - Μετεκπαίδευση

Στα πλαίσια της επαγγελματικής ευθύνης, έχει συμμετάσχει σε ομαδική Ψυχοθεραπεία μέσω της Τέχνης (Art Therapy) με στόχο την αυτογνωσία και την προσωπική ανάπτυξη, στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Εικαστικής Ψυχοθεραπείας της κας Μαίρης Χαραλάμπους στην Πάτρα (2 έτη) και σε ατομική ψυχοθεραπεία (1 έτος).

Είναι κάτοχος Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Επιμόρφωσης και Κατάρτισης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με τίτλο ''Ψυχοθεραπεία: Θεωρία και Πράξη''.

Είναι κάτοχος Πιστοποιητικού Επάρκειας για την αξιολόγηση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και το Σχεδιασμό Προγράμματος Παρέμβασης, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα επιμόρφωσης του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης».

Μιλά την Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.

Έχει παρακολουθήσει: Διημερίδα για τη Νόσο του Parkinson «Θέματα Νευρολογίας», «Εκπαίδευση επαγγελματιών υγείας σε θέματα άνοιας», 1ο Πανελλήνιο Συμπόσιο Γενικής Ιατρικής «Οι σύγχρονες προκλήσεις στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας», 13ο Διεθνές & 2ο Παγκόσμιο Συνέδριο «Ψυχολογία, Νευροψυχιατρική και Κοινωνική Εργασία σε Μοντέρνους Καιρούς», Επιστημονική Ημερίδα ''Σεξουαλική Παρενόχληση στο Χώρο της Εκπαίδευσης και της Απασχόλησης – Μύθοι και Πραγματικότητες'', 7ο Πανελλήνιο Παιδονευρολογικό Συνέδριο, 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γνωσιακών Ψυχοθεραπειών, 19ο Πανελλήνιο Συνέδριο ''Παιδί – Οικογένεια στον 21ο αιώνα'', 5ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδοψυχιατρικής ''Βία, Παιδί, Θεσμοί: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις'', 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ ''Η γλώσσα ως μέσο και ως αντικείμενο μάθησης στην προσχολική και πρωτοσχολική ηλικία'', Σεμινάριο με θέμα Αγχώδεις Διαταραχές, Διάγνωση και Θεραπευτική Αντιμετώπιση, 3ο Επιστημονικό Συμπόσιο - ''Αγχώδεις Διαταραχές'', 3ο Συμπόσιο Εικαστικής Θεραπείας, 3ο Πανελλήνιο Συμπόσιο ''Το Παιδοψυχιατρικό Επείγον στο Γενικό Νοσοκομείο'', Επιστημονική Ημερίδα ''Οικογένεια: Ισορροπία – Ανάπτυξη - Εξέλιξη'', 2ο Επιστημονικό Συμπόσιο ''Διαταραχές Διάθεσης - Αυτοκτονική Συμπεριφορά'', 18ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Φωνιατρικής, Λογοπαθολογίας Λογοθεραπείας & Ειδικής Αγωγής.

Μελέτες - Συγγραφή σε τίτλους:

Πτυχιακή Εργασία: ''Η Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση των Νηπίων''.

Άλλα συγγράμματα: ''Παιδί και Εργαζόμενη Μητέρα'',''Νέες Προτάσεις Αντιμετώπισης του Προπαραβατικού Ανηλίκου'',''Ο Βιασμός το Αθέατο Έγκλημα'', ''Οι Επιδράσεις του Θανάτου του Γονέα στα Παιδιά της Σχολικής Ηλικίας'',''Ο Αυτισμός'',''Παραβατικότητα''.

 

Ειδική παιδαγωγός

- Υπεύθυνη θεραπευτικών ομάδων

& Επόπτης Τμήματος Ειδικής Αγωγής

Καλογεράκη Ηλιάνα

 

Η Ηλιάνα Καλογεράκη γεννήθηκε στη Ρόδο και σπούδασε στα Ιωάννινα. Αποφοίτησε λαμβάνοντας το πρώτο αριστείο, από το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, με κατεύθυνση «Ψυχολογία» της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της πραγματοποίησε την πρακτική της άσκηση στο ΚΕΔΙΑΘ (Κέντρο Έρευνας, Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Θεραπείας παιδιού και εφήβου Δωδ/νήσου), αναλαμβάνοντας την ευθύνη της δημιουργίας και της εκτέλεσης προγραμμάτων για τις θεραπευτικές ομάδες προσωπικής ανάπτυξης παιδιών ηλικίας 4-11 ετών.

Εργάζεται τα 3 τελευταία χρόνια στο ΚΕΔΙΑΘ ως υπεύθυνη των ομαδικών & ατομικών θεραπευτικών προγραμμάτων για παιδιά αλλά και ως επόπτης του τμήματος Ειδικής Αγωγής στον τομέα της αξιολόγησης και του σχεδιασμού προγραμμάτων για την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών.

Δραστηριότητες Επαγγελματικής Κατάρτισης – Μετεκπαίδευση.

Είναι κάτοχος Πιστοποιητικού Επάρκειας για την αξιολόγηση των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών και τον Σχεδιασμό Προγράμματος Παρέμβασης, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα επιμόρφωσης του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με θέμα: «Μαθησιακές Δυσκολίες: εξειδίκευση σε σταθμισμένα ψυχομετρικά εργαλεία και στο σχεδιασμό προγραμμάτων παρέμβασης».

Είναι κάτοχος πιστοποιητικού για την ανάλυση του παιδικού ιχνογραφήματος, ολοκληρώνοντας με επιτυχία το πρόγραμμα του Κέντρου Σεμιναρίων Αθηνών, «Ανάλυση παιδικού ιχνογραφήματος (ζωγραφιά)».

Στα πλαίσια της επαγγελματικής ευθύνης, συμμετέχει σε ατομική ψυχοθεραπεία τα τελευταία 5 χρόνια με στόχο την προσωπική ανάπτυξη.

Σεμινάρια:

Έχει παρακολουθήσει: Επιστημονικό σεμινάριο «Αυτισμός και ΔΕΠ-Υ, συμπτωματολογία των διαταραχών - θεραπευτικός σχεδιασμός», «Επιστημονική Προσέγγιση για την Αυτό-αποτελεσματικότητα στη Διαχείριση Εντάσεων μέσω της Πυθαγόρειας Αυτογνωσίας», ημερίδα «Το άγχος των εξετάσεων», «Πρώτες Βοήθειες Ψυχικής Υγείας», 3ο πανελλήνιο συνέδριο ψυχολογίας «Ψυχολογία και Εκπαίδευση: Σύγχρονοι Προσανατολισμοί και Εφαρμογές».

 

Ψυχολόγος

- Υπεύθυνη Τμήματος Αξιολογήσεων

Αγγέλικα Μαγδαληνή

 

Η Μαγδαληνή Αγγέλικα γεννήθηκε στον Βόλο και αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Πραγματοποίησε την Πρακτική της Άσκηση ως Ψυχολόγος στη Μονάδα Παιδιών και Εφήβων, στο Ελληνικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και Ερευνών Θεσσαλονίκης, συμμετέχοντας στη χορήγηση Ψυχομετρικών Εργαλείων (Τεστ Νοημοσύνης WISC-V, Προβολικών Τεστ CAT & TAT), στη διεξαγωγή των αποτελεσμάτων, σ τη λήψη και καταγραφή του κοινωνικού ιστορικού και συμμετείχε σε συνεδρίες συμβουλευτικής με γονείς & παιδιά, καθώς και στα εβδομαδιαία διεπιστημονικά συμβούλια της μονάδας.

Στο ΚΕΔΙΑΘ κατέχει σήμερα την οργανική θέση της Ψυχολόγου αναλαμβάνοντας την ευθύνη της διεξαγωγής των αξιολογήσεων και της διάγνωσης, σε συνεργασία με τη διεπιστημονική ομάδα. Στον τομέα της παρέμβασης & της θεραπείας, είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία και τη χορήγηση προγραμμάτων ενίσχυσης πρακτικών και λεκτικών δεξιοτήτων σε παιδιά με νοητική υστέρηση αλλά και για τη διεξαγωγή των θεραπευτικών – δημιουργικών ομάδων των παιδιών.

Δραστηριότητες Επαγγελματικής Κατάρτισης – Μετεκπαίδευση

Παρακολουθεί το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων, Εξαρτήσεις και Νέες Τεχνολογίες» στο Πανεπιστήμιο Πατρών.

Ερευνητικές Εργασίες και Έρευνες

  • Ερευνητική Πτυχιακή Εργασία με Τίτλο: «Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της υποκειμενικής ηλικίας και των αυτό-αναφερόμενων γνωστικών ελλειμμάτων σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας». Βαθμός: 10.
  • «Προκοινωνική Ανάπτυξη Εφήβων»(“ProsocialYouthDevelopment”). Βαθμός: 9,5.
  • Έρευνα Βραχυπρόθεσμης Μνήμης του εργαστηρίου Γνωστικής Νευροεπιστήμης του τμήματος Ψυχολογίας ΑΠΘ.

Σεμινάρια

  • Παρακολούθηση Διαδικτυακής Εισήγησης «Introduction to the Neuroimaging Analysis Software Package, Free Surfer» (Τμήμα Ψυχολογίας SCG-Επιστημονικού Κολλεγίου Ελλάδος)
  • Παρακολούθηση σεμιναρίου "Εγκληματολογία- Προφίλ Δολοφόνων" (Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής, Θεσσαλονίκη)
  • Παρακολούθηση Ημερίδας με θέμα "Ψυχοπαθολογία, Εγκληματικότητα & Criminal Profiling" (Τμήμα Ψυχολογίας, Mediterranean College Thessaloniki)
  • Συμμετοχή στο Βιωματικό Εργαστήριο με θέμα "Βασικές Αρχές και Καλές Πρακτικές Επικοινωνίας με κωφά ή βαρήκοα άτομα" (Επιτροπής Υγείας του ΑΠΘ Θεσσαλονίκη)

Στα πλαίσια της επαγγελματικής ευθύνης, έχει συμμετάσχει σε ατομική ψυχοθεραπεία για 2 έτη, με στόχο την προσωπική ανάπτυξη.

 

 

 

pintrest